برگزاری تور آموزشی تجاری بصره

مرکزآموزش بازرگانی خوزستان در راستای رسالت خود مبنی بر ارتقای دانش و مهارت فعالان اقتصادی اقدام به برگزاری تور های آموزشی تجاری نموده است .

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی خوزستان در این راستا در تاریخ 30 فروردین 1403 تور آموزشی تجاری یک روزه بصره با هدف بازدید از نمایگاه صنعت نفت و گاز بصره عراق اجرا شد .

نمایشگاه نفت و گاز بصره عراق با حضور ۹۹ شرکت نفتی از ۱۱ کشور شامل فرانسه، انگلستان، چین، ایران، عراق، سوریه، کویت، عربستان سعودی، پاکستان و… برگزار شده است.

نمایشگاه نفت و گاز بصره از سال ۲۰۰۷ کار خود را آغاز کرد و هم ‌اکنون به ‌عنوان بزرگترین نمایشگاه از نوع خود در عراق شهرت یافته و در حال تبدیل کردن بصره به‌ پایتخت نفت این کشور است.

این رویداد فضایی تجاری برای تصمیم‌گیرندگان بلندپایه ایجاد می‌کند تا با برقراری ارتباط با صنعتگران داخلی و بین‌ المللی، آخرین فناوری‌ ها، تجهیزات و محصولات درزمینه نفت و گاز را به نمایش بگذارند.

این دوره از نمایشگاه نفت و گاز بصره چهار روزه و از ۲۸ تا ۳۱ فرودین ماه دایر شده است. در این نمایشگاه صنعتگران داخلی و بین ‌المللی از بخش خصوصی و همچنین شرکت ‌های ملی و وزارتخانه‌ها از بخش دولتی حضور داشتند.

 

از آنجایی که انتظار می‌ رود نفت یکی از اجزای اصلی ترکیب انرژی باقی بماند، می ‌تواند فرصتی برای شرکت‌ ها باشد تا از میادین نفتی معمولی با عیار عالی نفت با نرخ ‌های ارزان ‌تر بهره‌برداری کنند و سودآوری خود را افزایش دهند.

افزایش تعداد پروژه ها در بخش نفت و گاز به رشد این صنعت کمک کرده است. شرکت ‌ها در سراسر جهان از منابع خود برای بهبود سهم خود در بازار نفت و گاز عراق استفاده می‌ کنند و تلاش می‌ کنند تا دستاوردهای خود را در سال ‌های آینده افزایش دهند.

با توجه به اهمیت بالای نمایشگاه نفت و گاز بصره عراق و از سوی دیگر نفت خیز بودن و وجود صنایع توانمند خوزستان، یک هیات اقتصادی در تاریخ پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه 1403 از این استان به نمایشگاه عراق اعزام شد که مرکز آموزش بازرگانی خوزستان در این خصوص اقدام کرد.

تسهیل فعالیت کسب و کارها از طریق آموزش

مرکز آموزش بازرگانی خوزستان به عنوان یکی از مهم ترین مراکز آموزش‌ های تخصصی کسب و کار نقشی فعال در راستای راهبری، مدیریت و اجرای آموزش‌ های مورد نیاز در حوزه کسب و کار را در سطح کشور عهده دار است.

 این مرکز رویکردی منسجم و هدفمند را برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌ های حرفه‌ ای شاغلان حوزه کسب و کار کشور در پیش گرفته است.

مدیر آموزش مرکز آموزش بازرگانی خوزستان، آموزش تئوری بدون اجرای برنامه های عملی را شیوه ای منسوخ شده عنوان کرد و افزود: برگزاری تورهای تجاری پس از آموزش های تئوری در حال انجام است و قطعاً پیامدهای مثبتی از طریق حرکت آموزش به سوی تجارت واقعی به همراه دارد.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید